UNIUNEA EUROPEANĂ |
GUVERNUL ROMÂNIEI, MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE AMPOSDRU |
Fondul
Social European POSDRU 2007-2013 |
Instrumente
Structurale 2007-2013 |
ORGANISMUL
INTERMEDIAR REGIONAL PENTRU POS DRU REGIUNEA BUCUREŞTI-ILFOV |
DOCUMENTATIA PENTRU OFERTANTI PENTRU
ACHIZITIA DE
SERVICII DE PUBLICITATE -
PUBLICARE ANUNT IN ZIAR
Achizitor:
|
Institutul de Cercetari si Modernizari Energetice – ICEMENERG S.A. |
Titlul proiectului POSDRU : |
Dezvoltarea competentelor angajatilor proprii in scopul cresterii
calitatii si productivitatii muncii in domeniul energetic -
COMPENERG |
ID proiect POSDRU: |
45610 |
Calitatea achizitorului in cadrul
proiectului |
Beneficiar |
1.
INFORMATII GENERALE
1.1.
Achizitor:
Denumire:
Filiala
Institutul de Cercetari si Modernizari Energetice – ICEMENERG S.A.
|
|
Adresa: Bucuresti, B-dul
Energeticienilor nr. 8, sectorul 3, Romania
|
|
Persoana de contact: CIOROIANU Gabriela
|
Telefon: 021 3464736
|
E-mail:
gabriela@icemenerg.ro
|
Fax:
021 3465310 |
Adresa de internet: www.icemenerg.ro
|
|
1.2. a) Termen limita de depunere a ofertelor (data si ora):
17.08.2010, ora 10:00
b) Adresa unde se primesc ofertele:
B-dul Energeticienilor nr. 8, sector 3, Bucuresti.
2. OBIECTUL CONTRACTULUI DE ACHIZITIE
2.1. Descriere
2.1.1. Denumirea contractului de achizitie:
Servicii de publicitate - publicare anunt in ziar
|
||
2.1.2. Descriere serviciilor ce vor fi achizitionate:
Publicarea unui anunt de presa
intr-un ziar cu acoperire nationala, privind lansarea proiectului “Dezvoltarea
competentelor angajatilor proprii in scopul cresterii calitatii si
productivitatii muncii in domeniul energetic – COMPENERG”
pentru a asigura
vizibilitatea,
transparenta si promovarea corespunzatoare a acestui proiect.
|
||
2.1.3. Denumire contract si locatia lucrarii, locul de livrare sau
prestare |
||
(a) Lucrari
⃞ |
(b) Produse
⃞ |
(c) Servicii
▀
|
Executie
⃞
Proiectare si executie
⃞
Realizare prin orice mijloace
corespunzatoare cerintelor
specificate de achizitor
⃞ |
Cumparare
⃞
Leasing
⃞
Inchiriere
⃞
Cumparare in rate ⃞ |
Categoria serviciului ( 12 ) :
2A
▀
2B
|
Principala locatie a lucrarii _______________________ |
Principalul loc de livrare:
_____________________
|
Principalul loc de prestare: ziar cu acoperire nationala
_____________________
Cod CPV: 79341000-6 Servicii de publicitate |
2.1.4. Durata contractului de achizitie
De la data semnarii contractului de ambele parti pana la data de
03.09.2010. |
3.
INFORMATII DETALIATE SI COMPLETE CU PRIVIRE LA
CRITERIUL APLICAT PENTRU STABILIREA OFERTEI CASTIGATOARE
Pretul cel mai scazut:
▀
Oferta care va fi declarata castigatoare va fi aceea care va
corespunde tuturor cerintelor minime obligatorii si a carei oferta
financiara are pretul cel mai scazut.
|
4.
PREZENTAREA OFERTEI
4.1. Limba de redactare a
ofertei |
Limba romana |
4.2. Moneda in care este
exprimat pretul
contractului |
Lei |
4.3. Perioada minima de
valabilitate a ofertei
|
Pana la:
03.09.2010 |
4.4. Modul de prezentare a
ofertei (tehnic si financiar)
|
Oferta va raspunde solicitarilor din
specificatiile tehnice
(punctul 5 din prezenta documentatie pentru ofertanti). Cerintele
impuse in specificatiile tehnice sunt cerinte minime.
Propunerea financiara se va
prezenta pe componenta solicitata prin specificatiile tehnice
(punctul 5 din prezenta documentatie pentru ofertanti). Termenul de
plata este de maxim 7 zile de la emiterea facturii conform
contractului si semnarea procesului verbal de receptie a
serviciilor.
Oferta va fi semnata si
stampilata de ofertant si va avea caracter ferm, pretul ramanand
acelasi pe toata durata de indeplinire a contractului.
Oferta se poate trimite prin posta, email
sau fax, dupa cum urmeaza:
-
prin
posta la adresa: Filiala Institutul de Cercetari si Modernizari
Energetice – ICEMENERG S.A. din b-dul Energeticienilor nr. 8, sector 3, Bucuresti, Romania
-
prin email la adresa:
gabriela@icemenerg.ro
-
prin fax la numarul de fax:
021 3465310
Nu se accepta oferte alternative.
Data limita pana la care se depun
ofertele este de 17.08.2010, ora 10:00.
|
4.5. Posibilitatea
retragerii sau modificarii
ofertei
|
Orice ofertant are dreptul de a-si modifica sau de a-si
retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru
depunerea ofertei si numai printr-o solicitare scrisa in acest sens.
Achizitorul nu este raspunzator in legatura cu posibilitatea
ofertantului de a depune noua oferta, modificata, pana la data si
ora limita, stabilite in documentatia de atribuire.
Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si
modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilita pentru
depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la
procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.
Oferta
depusa la o alta adresa a achizitorului decat cea stabilita sau dupa
data limita pentru depunere, este considerata intarziata si prin
urmare respinsa.
|
4.6. Informatii referitoare
la termenele pentru
livrarea bunurilor/prestarea
serviciilor/ executia lucrarilor |
Prestarea serviciului se va efectua de catre ofertantul
declarat castigator in termen de maxim 7 zile de la semnarea
contractului, cu respectarea cerintelor prezentei documentatii si a
contractului de achizitie ce se va incheia in acest sens.
|
4.7 Modalitati de contestare a deciziei achizitorului de atribuire a
contractului de achizitie si de solutionare a
Contestatiei
|
Contestatia impotriva deciziei
achizitorului de atribuire a contractului de achizitie se depune fie
la achizitor, fie la instanta de judecata competenta. In cazul in
care, contestatia a fost depusa atat la achizitor cat si la
instanta, achizitorul va putea clasa contestatia depusa la acesta.
Contestatia impotriva deciziei achizitorului de atribuire a
contractului de acizitie nu suspenda incheierea contractului de
achizitie cu ofertantul declarat castigator. Contestatia depusa la
instanta de judecata se solutioneaza conform legii.
Contestatia la achizitor se depune in
maxim 3 zile de la comunicarea deciziei de atribuire a contractului
de achizitie publica. Contestatia depusa peste acest termen va fi
respinsa ca tardiva. Contestatia depusa inainte de comunicarea
deciziei de atribuire a contractului de achizitie publica va fi
respinsa ca prematura. Contestatia depusa la achizitor se
solutioneaza de catre o comisie desemnata in acest sens de catre
reprezentantul legal al achizitorului. Contestatia trebuie insotita
de toate inscrisurile pe care se intemeiaza. Contestatiile
neinsotite de documente suport vor fi respinse ca neintemeiate.
Termenul de solutionare a contestatiei este de maxim 5 zile de la
primirea acesteia. Sedinta de solutionare a contestatiei nu este
publica. Comisia de solutionare a contestatiei va putea respinge
contestatia ca neintemeiata, nefondata, tardiva, prematura, ori ca
ramasa fara obiect sau o va putea admite, caz in care contractul de
achizitie se va rezilia iar procedura de achizitie se va anula,
urmand a fi reluata.
|
4.8 Clauzele contractuale
obligatorii, inclusiv
conditiile de actualizare/
modificare a pretului
contractului de achizitie
|
Contractul de achizitie va contine datele de identificare
ale partilor semnatare, obiectul, valoarea, durata contractului,
conditii de suspendare/reziliere.
Pretul contractului de achizitie este ferm, maximal si
neajustabil pe toata durata contractului.
Plata se va efectua in termen de 7 zile de la data primirii
facturii si semnarea procesului verbal de receptie a serviciilor.
|
5.
Descrierea obiectului contractului (specificatiile tehnice)
Achizitia vizeaza contractarea serviciilor de
publicitate constand in publicarea unui anunt de
presa intr-un ziar, privind lansarea proiectului “Dezvoltarea
competentelor angajatilor proprii in scopul cresterii calitatii si
productivitatii muncii in domeniul energetic - COMPENERG”,
ce face obiectul contractului
POSDRU/77/3.2/A/45610 semnat cu Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei
Sociale, Directia Generala Autoritatea de Management pentru Programul
Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, proiect cofinantat
din Fondul Social European prin Programul
Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013 - "Investeste
in oameni!".
Tip publicatie:
-
ziar
-
aria de difuzare: nationala
-
profil: informare generala sau economic
Forma de
prezentare a anuntului:
-
format: landscape, modul 1/8
-
dimensiuni: echivalente modulului de mai sus, adaptate
formatului ziarului
-
suprafata: corespunzatoare modulului de mai sus
-
culoare: litere negre pe fond alb
-
pozitionare: nepreferentiala, in paginile interioare de
publicitate, exceptand paginile de sport sau de scandal
-
pe langa informatiile despre proiect (titlul, obiectivele,
sursele si valoarea finantarii, durata de implementare, locatia, datele de
contact) anuntul publicitar va contine: sigla Uniunii Europene, cu textul
„UNIUNEA EUROPEANA”; sigla Guvernului Romaniei, cu textul
„MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE - AMPOSDRU”;
sigla Fondului Social European cu textul „Fondul Social European POSDRU
2007-2013”; sigla Instrumentelor Structurale in Romania cu textul
„Instrumente Structurale 2007-2013”; sigla Organismului Intermediar cu
textul „ORGANISM INTERMEDIAR REGIONAL PENTRU POS DRU REGIUNEA
BUCURESTI-ILFOV”; sigla beneficiarului proiectului cu textul „ICEMENERG”.
Anuntul continand aceste elemente de identitate vizuala nu vor fi cotate
suplimentar.
Numarul de
anunturi:
-
1 anunt privind lansarea unui proiect cofinantat
din Fondul Social European prin Programul
Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013 - "Investeste
in oameni!"
Cerintele impuse in prezenta documentatie sunt cerinte
minime.
Manager de proiect,
Intocmit,
Gheorghe OLTEANU
Gabriela
CIOROIANU